dinsdag 4 november 2014

Gouden herfstreis 2014

De inmiddels beroemde “Gouden herfstreis” is zo geliefd dat  de reis vaak al vol zit voordat het zomerseizoen überhaupt begonnen is. Dat zorgt voor een  gezellige drukte waar wij graag op inspelen  door een extra uitgebreid wandelprogramma aan te bieden. Dit jaar waren de gasten behoorlijk actief en er is echt iedere dag gewandeld.  Door de “gezellige drukte” ontstaan er snel wandelgroepjes van elk niveau en dàt maakt het juist zo leuk bij ons.  Op onze website vind je meer informatie over  de gouden herfsreizen in 2015.









3 opmerkingen:

  1. Hallo Tobias-Anna en Frank
    Het nieuwe Blog ziet er erg mooi uit !
    Enne in begin Oktober was het inderdaad Reuze-gezellig !
    Lieve groetjes van RIA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was mijn 2e x in Tschiertsen en 1e x in hotel Gürgaletsch en wederom prachtig,heerlijk,fijn! Prachtige tripjes gemaakt naar verschillende bergtoppen en uitzichten. Ik voel mij weer herboren als ik er ben en van terugkom. I come back!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is nu alweer februari, maar wat heb ik een goede herinneringen aan onze vakantie in oktober 2014, voor het eerst in Gürgaletsch! de vertrouwde sfeer was er helemaal, jullie hebben die met je meegenomen naar dit knusse hotel. Fantastisch lekker gegeten trouwens ook. Deze herfst was in alle opzichten GOUD! En leuk, staan we ook nog op de foto in de bus, bij ons vertrek (helaas) naar Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen